Prekių ženklų žinomumas: ką turi žinoti kiekvieno verslo atstovas
Ne paslaptis, jog vartotojų dėmesio išlaikymo trukmė tik trumpėja, o turinio kiekis žaibišku greičiu auga, skatindamas vartotoją tapti vis išrankesniu. Kasdien susiduriame su tūkstančiais vizualinių ir tekstinių žinučių – nuo socialinių tinklų įrašų iki reklamjuosčių, pranešimų naujienlaiškiuose ar net QR kodų gatvių afišose. Šiandien klientas vos per kelias sekundes, o dažnai ir greičiau, nusprendžia, ar verta atkreipti dėmesį, pasidomėti, ar tiesiog keliauti toliau.
Žinomumas 2025-aisiais tampa daugiasluoksniu reiškiniu, apimančiu ne tik komunikacijos pasiekiamumą, bet ir ryšio gilumą. Prekių ženklai, kurie sugeba išgryninti savo esmę ir nuosekliai ją perteikti įvairiuose kanaluose, turi didesnę galimybę ne tik būti matomi, bet ir tapti prasminga vartotojo kasdienybės dalimi, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Prekių ženklo žinomumas – kur kas daugiau nei vien logotipas
Anot „Stage it“ kūrybinės agentūros vadovės Agnės Juškėnaitės, vartotojai vis dažniau kelia klausimą – kuo šiandien iš tiesų galima pasitikėti? Šiandien žinomumas – ne vien matomumas. Tai ir pasitikėjimo kūrimas, aiškiai komunikuojamos vertybės bei gebėjimas užmegzti prasmingą, autentišką ryšį su auditorija. „Apgalvotas vizualinis identitetas yra būtinas kiekvienam ambicingam prekių ženklui, tačiau vien jo nepakanka kuriant žinomumą, klientų pasitikėjimą ir lojalumą. Viena svarbiausių savybių, kurią privalo turėti sėkmingas prekių ženklas, yra gebėjimas išlaikyti nuoseklų naratyvą visose savo veiklos srityse. Prekių ženklo strategija – tarsi psichologinis žaidimas, kuriame kiekviena detalė svarbi, bet nė viena nėra vienintelė visa lemianti. Joks prekių ženklas netapo sėkmingu vien dėl logotipo, tačiau nėra nė vieno sėkmingo, kuris tokio neturėtų“, – sako „Stage it“ vadovė.
Agnė Juškėnaitė
Klientų patirtis – žinomumo ir reputacijos pamatas
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Raibec“ vadovas Remigijus Kuliešius sako, jog didelė prekių ženklo žinomumo sėkmės dalis visuomet priklauso nuo klientų. Būtent jie gali prisidėti prie žinomumo auginimo – arba, priešingai, jam pakenkti – dalindamiesi savo patirtimi bei atsiliepimais. Klientų reakcijos, komentarai ir rekomendacijos formuoja tai, kaip prekių ženklas yra suvokiamas rinkoje, ir tiesiogiai veikia jo reputaciją. „Nesunku pastebėti, kad vis daugiau verslų į savo komunikaciją įtraukia teigiamus klientų atsiliepimus. Tai padeda ne tik auginti pardavimus, bet ir stiprina teigiamą įvaizdį bei reputaciją. Kliento patirtis yra svarbi kiekvienam verslui, o jos kokybė tiesiogiai susijusi su prekių ženklo žinomumu ir jo augimu“, – teigia R. Kuliešius. Pasak jo, žinomi prekių ženklai nebūtinai yra tie, kurie daugiausia investuoja į reklamą – dažnai tai tie, kurie sugeba užtikrinti išskirtinę vartotojo patirtį. Kai klientai tampa natūraliais ženklo ambasadoriais, dalijasi rekomendacijomis ar palankiomis patirtimis, jie kuria autentišką ryšį tarp prekių ženklo ir naujų potencialių vartotojų. Tokia organiška žinomumo forma yra ne tik efektyvi, bet ir ilgalaikė – nes ji pagrįsta pasitikėjimu, o ne vien tik reklama.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/prekiu-zenklo-zinomumas-ka-turi-zinoti-kiekvieno-verslo-atstovas-120133794