Garbanų klinika
Brand strategija • Komunikacijos architektūra • Vizualinis identitetas
Garbanų klinika atėjo pas mus su ambicija tapti pirmuoju tik garbanėms skirtu salonu Lietuvoje ir pakeisti įsišaknijusį požiūrį, kad garbanos yra problema.
Sukūrėme psichologija grįstą prekės ženklo strategiją, kurioje susijungė trys pagrindiniai elementai: identiteto atkūrimas, bendruomenės naratyvas ir transformacijos pažadas.
Remdamiesi elgsenos psichologija ir sociologiniais motyvų modeliais, padėjome prekės ženklui aiškiai suprasti savo auditorijas, jų tikrus emocinius poreikius ir vidines nuostatas, kurios lemia elgesį bei sprendimų priėmimus.
Iš to gimė prekės ženklo tonas, vertybinis pamatas ir vizualinė kryptis, kuri švenčia natūralumą, spalvingumą ir individualumą. Rezultatas — prekės ženklas, kuris ne „kirpa plaukus“, o atstato žmogaus santykį su savimi.